Από αυτά τα 11 εκατομμύρια μπουκάλια ήταν ιδιωτικής ετικέτας – παρήχθησαν δηλαδή στην Ελλάδα για λογαριασμό τρίτων (είτε σουπερμάρκετ είτε άλλων επιχειρήσεων) στη Γερμανία.
Η παραπάνω επίδοση είναι αποκαλυπτική της διείσδυσης του συγκεκριμένου προϊόντος στη γερμανική αγορά και της μεγάλης προτίμησης των Γερμανών στο ελληνικό ούζο.
Οι τελευταίοι το πίνουν πολλές φορές και ως «σφηνάκι» αν και στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν γνωρίζουν και ενδεχομένως να μην επιθυμούν να ξεχωρίσουν το ποιοτικότερο ούζο επιλέγοντας απλώς το φθηνότερο.
Το βέβαιο πάντως είναι ότι το ούζο παραμένει εξαιρετικά δημοφιλές ποτό στη Γερμανία.
Δεν είναι τυχαίο ότι ευρίσκεται στην πέμπτη υψηλότερη θέση των δημοφιλέστερων ποτών μεταξύ των γερμανών καταναλωτών.
Από τα 2,5 εκατομμύρια επώνυμου ούζου που πουλήθηκαν πέρυσι στη Γερμανία, το 1,5 εκατομμύρια μπουκάλια ήταν «Ούζο 12» ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Ούζο Πλωμαρίου «Ισίδωρος Αρβανίτης» με πάνω από 400 χιλιάδες μπουκάλια.
Την τρίτη θέση κατέλαβε το ούζο Τσάνταλη και την τέταρτη το ούζο Ρωμιός (Romios) με περίπου 200 χιλιάδες μπουκάλια.
Η κυριαρχία στη γερμανική αγορά του «Ούζου 12», που πλέον δεν ανήκει σε ελληνικά χέρια, στηρίζεται σε μεγάλες καμπάνιες που κάθε χρόνο καταβροχθίζουν κονδύλια προβολής και προώθησης της τάξης των 3 εκατομμυρίων ευρώ, αναφέρει σημαίνων παράγοντας της αγοράς.
Σημαντική θεωρείται η επιτυχία του ελληνικής ιδιοκτησίας ούζου Πλωμαρίου «Ισίδωρος Αρβανίτης» που με πολύ λιγότερα κονδύλια προώθησης έχει αποκτήσει την εμπιστοσύνη των Γερμανών οι οποίοι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για την αγορά του.
Τα υπόλοιπα 11 εκατομμύρια μπουκάλια ήταν ιδιωτικής ετικέτας (private label) από τα οποία τα 6 εκατομμύρια παρήχθησαν από την επιχείρηση Cavino και τα 5 εκατομμύρια από την Ποτοποιία Θράκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου