Το Facebook με μία κίνηση που αποσκοπεί στη διεύρυνση των κερδών του, αποφάσισε να προσθέσει στη σελίδα επιπλέον διαφημίσεις με τη μορφή βίντεο, που θα ξεκινούν αυτόματα στο News Feed των χρηστών.
Οι πληροφορίες έρχονται από το AdAge και το Business Insider, και αναφέρουν πως οι υπεύθυνοι του Facebook προσπαθούν να βρουν τον τρόπο να εισάγουν περιεκτικές διαφημίσεις, διάρκειας 15 δευτερολέπτων (οι διαφημίσεις είναι συνήθως 30 δευτερολέπτων) χωρίς ήχο και να δημιουργήσουν έτσι νέα στάνταρντ στο χώρο, αν φυσικά οι χρήστες αντιδράσουν θετικά στα νέα δεδομένα.
Είναι μία κίνηση μεγάλου ρίσκου, που θα έχει όμως μεγάλη απόδοση αν όλα πάνε καλά.
Σίγουρα η συγκεκριμένη πορεία που ακολουθεί το κοινωνικό δίκτυο θα δημιουργήσει πολλές αντιδράσεις, με το Facebook να επικεντρώνεται κυρίως στην ενσωμάτωση της υπηρεσίας στις mobile εφαρμογές του.
Για την desktop έκδοση, σύμφωνα με πηγές του AdAge, σκοπεύει να δημιουργήσει μία «σχεδόν» full screen πλατφόρμα που θα καταλαμβάνει το χώρο από τη δεξιά μέχρι και την αριστερή κολόνα της ιστοσελίδας. Η κάθε διαφήμιση θα έχει τη δυνατότητα να εμφανίζεται έως και τρεις φορές την κάθε ημέρα.
Παραμένει άγνωστη η διαδικασία επιλογής των διαφημίσεων που θα εμφανίζονται σε κάθε χρήστη, αλλά με βάση τη μέχρι τώρα πολιτική του Facebook για τις διαφημίσεις, μπορούμε να υποθέσουμε πως τα κριτήρια που θα ελέγχει η υπηρεσία θα είναι δημογραφικά ή θα εξαρτώνται από τις σελίδες και τα προϊόντα που έκαναν οι χρήστες Like.
Όπως δήλωσε μάλιστα και ένας ανώνυμος διευθυντής παραγωγής διαφημίσεων στο AdAge, «πιστεύουμε πως πρόκειται για μία άκρως διαδεδομένη καμπάνια, το Facebook αποσκοπεί στο να κερδίσει πολλά λεφτά από τη συγκεκριμένη υπηρεσία... μιλάμε για πολλά εκατομμύρια δολάρια».
Φυσικά δεν είναι κακό για μία εταιρεία να θέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Μένει να δούμε κατά πόσο θα επηρεάσει η συγκεκριμένη κίνηση, αν τελικά γίνει πραγματικότητα, την εμπειρία χρήσης της πλατφόρμας.
Οι πληροφορίες έρχονται από το AdAge και το Business Insider, και αναφέρουν πως οι υπεύθυνοι του Facebook προσπαθούν να βρουν τον τρόπο να εισάγουν περιεκτικές διαφημίσεις, διάρκειας 15 δευτερολέπτων (οι διαφημίσεις είναι συνήθως 30 δευτερολέπτων) χωρίς ήχο και να δημιουργήσουν έτσι νέα στάνταρντ στο χώρο, αν φυσικά οι χρήστες αντιδράσουν θετικά στα νέα δεδομένα.
Είναι μία κίνηση μεγάλου ρίσκου, που θα έχει όμως μεγάλη απόδοση αν όλα πάνε καλά.
Σίγουρα η συγκεκριμένη πορεία που ακολουθεί το κοινωνικό δίκτυο θα δημιουργήσει πολλές αντιδράσεις, με το Facebook να επικεντρώνεται κυρίως στην ενσωμάτωση της υπηρεσίας στις mobile εφαρμογές του.
Για την desktop έκδοση, σύμφωνα με πηγές του AdAge, σκοπεύει να δημιουργήσει μία «σχεδόν» full screen πλατφόρμα που θα καταλαμβάνει το χώρο από τη δεξιά μέχρι και την αριστερή κολόνα της ιστοσελίδας. Η κάθε διαφήμιση θα έχει τη δυνατότητα να εμφανίζεται έως και τρεις φορές την κάθε ημέρα.
Παραμένει άγνωστη η διαδικασία επιλογής των διαφημίσεων που θα εμφανίζονται σε κάθε χρήστη, αλλά με βάση τη μέχρι τώρα πολιτική του Facebook για τις διαφημίσεις, μπορούμε να υποθέσουμε πως τα κριτήρια που θα ελέγχει η υπηρεσία θα είναι δημογραφικά ή θα εξαρτώνται από τις σελίδες και τα προϊόντα που έκαναν οι χρήστες Like.
Όπως δήλωσε μάλιστα και ένας ανώνυμος διευθυντής παραγωγής διαφημίσεων στο AdAge, «πιστεύουμε πως πρόκειται για μία άκρως διαδεδομένη καμπάνια, το Facebook αποσκοπεί στο να κερδίσει πολλά λεφτά από τη συγκεκριμένη υπηρεσία... μιλάμε για πολλά εκατομμύρια δολάρια».
Φυσικά δεν είναι κακό για μία εταιρεία να θέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Μένει να δούμε κατά πόσο θα επηρεάσει η συγκεκριμένη κίνηση, αν τελικά γίνει πραγματικότητα, την εμπειρία χρήσης της πλατφόρμας.
Πηγή - Newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου