Ανακοίνωση

~ * ~

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Το νέο Astra OPC

Η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες.Η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές του νέου Astra OPC των 280 ίππων.
   
Η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες. 

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα ακόμα πιο αναλυτικά στοιχεία για το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Astra. 

Σύμφωνα με τo 4troxoi.gr κατ’ αρχήν, όπως είναι ήδη γνωστό, κάτω από το εμπρός καπό του θα φιλοξενείται ένας 2λιτρος και υπερτροφοδοτούμενος ασφαλώς κινητήρας με σύστημα άμεσου ψεκασμού και απόδοση 280 ίππων και ροπή 400 Nm, ο οποίος υπόσχεται, όπως είναι αναμενόμενα με δεδομένες τις δύο αυτές τιμές, κορυφαίες επιδόσεις. 

Από εκεί και πέρα, το πλαίσιο εφοδιάζεται με αμορτισέρ της εταιρείας ZF Sachs και υιοθετεί στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά, όπως είναι τα γόνατα υψηλών επιδόσεων High Performance Struts (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, το ενισχυμένο πλαισίο FlexRide, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης καθώς και το σύστημα πέδησης της εταιρείας Brembo. 

Ο παραπάνω χαρακτήρας ενισχύεται με την παρουσία τροχών με 19άρες ζάντες αλουμινίου και ελαστικά διαστάσεων 245/40.

Όπως αναφέραμε, για τη μεταφορά της ισχύος των 280 ίππων στο δρόμο, ο εμπρός άξονας εφοδιάζεται με ένα μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. 

Όταν ένας από τους εμπρός τροχούς σπινάρει, τα δύο σετ πολλαπλών δίσκων στο εσωτερικό του διαφορικού λειτουργούν σαν συμπλέκτες και ελέγχουν την κατανομή ισχύος σε συγκεκριμένο ποσοστό. 

Αυτό το φαινόμενο κλειδώματος (έως και 50%) εξαρτάται από τη λεγόμενη «γωνία ράμπας» υπό την οποία πιέζονται μεταξύ τους τα δύο σετ δίσκων και στη συνέχεια προσδιορίζει πόση πίεση ασκείται στον πολύδισκο συμπλέκτη ανάλογα με την ποσότητα της ροπής. 

Όσο πιο οξεία είναι η «γωνία ράμπας», τόσο πιο ευαίσθητο το σύστημα. Στην περίπτωση του Astra OPC, επιλέχθηκε «γωνία ράμπας» 45 μοιρών κατά την επιτάχυνση. 

Στην περίπτωση της επιβράδυνσης (είτε στο φρενάρισμα ή όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι), γίνεται αποσύμπλεξη των δίσκων και το ABS επενεργεί αποτελεσματικά στους εμπρός τροχούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου