Ανακοίνωση

~ * ~

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Στο μυαλό της Αντζελίνας Τζολί

Στο μυαλό της Αντζελίνας Τζολί
Στα 36 της χρόνια θεωρείται ως η Νο1 χολιγουντιανή ηθοποιός, τουλάχιστον από εμπορικής άποψης. Τι έχει πει όμως η ίδια για τον εαυτό της;










  • Όλοι τρελαίνονται κάπως μαζί μου όταν αναφέρω ότι ήμουν ερωτευμένη με γυναίκα.
  • Έχω περίεργη εμφάνιση. Μερικές φορές νομίζω ότι μοιάζω με αστεία κούκλα.
  • Δεν βλέπω τον εαυτό μου όμορφο γιατί βλέπω πολλές ατέλειες. Ορισμένοι έχουν πολύ περίεργες απόψεις. Μου λένε ότι είμαι κοκαλιάρα λες κι αυτό θα έπρεπε να με κάνει να νιώθω χαρούμενη.
  • Δεν νομίζω ότι οι παραγωγοί στο Χόλιγουντ πίστευαν ποτέ ότι είμαι νορμάλ, αλλά αφοσιώνομαι στη δουλειά μου κι αυτό είναι που μετράει.
  • Μου αρέσει κάποιος που είναι λίγο τρελός αλλά προέρχεται από καλό μέρος. Βρίσκω τις ουλές σέξι γιατί σημαίνει ότι έκανες κάποιος λάθος που οδήγησε σε συμφορά.
  • Ποτέ δεν μου άρεσε αν με αγγίζουν. Κάποιοι συνήθιζαν να λένε ότι κρατούσα την αναπνοή μου όταν με αγκάλιαζαν. Εξακολουθώ να το κάνω.
  • ‘Ήμουν απερίσκεπτη αλλά τώρα είμαι επαναστάτης χωρίς αιτία.
  • Αν δεν είχα τις ταινίες για να βγάζω τις πολλές πλευρές του εαυτού μου, πιθανότητα να με είχαν κλείσει σε τρελάδικο.
  • Αν ρωτήσεις ανθρώπους τι ήθελαν πάντα να κάνουν, οι περισσότεροι δεν το έχουν κάνει. Αυτό μου ραγίζει την καρδιά.
  • Η σκέψη ότι μπορεί να πεθάνεις αύριο σε κάνει να εκτιμάς το ότι είσαι ζωντανός τώρα.
  • Ότι με τρέφει, επίσης με καταστρέφει.
  • Όταν γίνομαι λογική και δεν εμπιστεύομαι το ένστικτο μου, τότε μπλέκω σε μπελάδες.
  • Όταν τα άλλα κορίτσια ήθελαν να γίνουν μπαλαρίνες εγώ ήθελα να γίνω βαμπίρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου