Ανακοίνωση

~ * ~

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Επικοινωνία Παπανδρέου - Σαμαρά

Τηλεφωνική επικοινωνία λίγο πριν την συνεδρίαση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, είχε ο Πρωθυπουργός, με τον πρόεδρο της ΝΔ κατόπιν πρωτοβουλίας του κ. Παπανδρέου.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Παπανδρέου έκανε γνωστή στον κ. Σαμαρά την πρόθεσή του να υπάρξει συνεννόηση για την υλοποίηση της πρότασης του προέδρου της ΝΔ για σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης και γνωστοποίησε τον ορισμό εκ μέρους της κυβέρνησης ως διαπραγματευτών από την κυβερνητική πλευρά του υπουργού Δημήτρη Ρέππα και του διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού Νίκου Αθανασάκη.

Πηγές από τη ΝΔ, υποστήριξαν ότι ο κ. Σαμαράς τόνισε στον κ. Παπανδρέου ότι η πρότασή του είναι συγκεκριμένη και δεν βρίσκει το λόγο για να γίνει διαπραγμάτευση, ενώ κατέστησε σαφές ότι δεν μπορεί να παραμείνει πρωθυπουργός ο κ. Παπανδρέου. 

Κατά τις ίδιες πηγές της λεωφόρου Συγγρού, ο κ. Παπανδρέου είπε στον κ. Σαμαρά ότι θα υπάρξει και επόμενη επικοινωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου