Ανακοίνωση

~ * ~

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Σκότωσαν τον τελευταίο ρινόκερο της Ιάβας

Ο τελευταίος απειλούμενος ρινόκερος της Ιάβας εξαφανίστηκε επισήμως από το Βιετνάμ. Όπως ανακοινώθηκε σκοτώθηκε από λαθροθήρες.
Σύμφωνα με το WWF, τον είχαν πυροβολήσει στο πόδι και του είχαν κόψει το κέρατο. Πλέον η επιβίωση του είδους εξαρτάται από ένα μικρό πληθυσμό στην Ινδονησία.

Το ζώο εντοπίστηκε νεκρό τον περασμένο Απρίλιο στο Εθνικό Πάρκο Καν Τιεν, όπου το είχαν δει για τελευταία φορά το 2008. Λίγους μήνες νωρίτερα, γενετική ανάλυση περιττωμάτων από το πάρκο είχε δείξει ότι όλα ανήκαν στον ίδιο ρινόκερο, κάτι που σήμαινε ότι η επιβίωση του είδους στη χώρα κρεμόταν πιθανότατα από αυτό το ζώο.

Μετά τη θλιβερή είδηση εκτιμάται ότι στην άγρια φύση πλέον ζουν λιγότερα από 50 ρινόκεροι του συγκεκριμένου είδους.

Ο διευθυντής της WWF δήλωσε «είναι οδυνηρό ότι παρά τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν για τη διατήρηση του βιετναμέζου ρινόκερου, απέτυχαν οι προσπάθειες για τη διάσωση του μοναδικού αυτού ζώου», «το Βιετνάμ έχασε ένα μέρος της φυσικής του κληρονομιάς», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου